vineri, 12 iulie 2013

Grecia

Kalimera!
O vacanta minunata petrecuta in patria elenilor,un pamant stravechi,uscat in mare parte si ars de soare dar pe care iti este imposibil sa nu il indragesti odata ce ai fost cel putin o data prin el.Este prima data cand merg cu masina prin Grecia dar si prima data cand trec prin partea continentala,caci pana acum am mai fost doar in insule(Creta,Rhodos si Corfu).Si acum destinatia principala,printre altele a fost insula Skiathos,aflata destul de aproape de tarm, in marea Egee.A fost o experienta minunata,dar voi lasa in mare parte pozele sa vorbeasca.


 Feribotul cu care am mers din orasul Volos pana in Skiathos.




Destinatia,orasul Skiathos.


 Vederea pe care o aveam de la vila la care am stat.Cu ea ne trezeam,cu ea adormeam.



 Ati putea spune cu usurinta,daca nu ati sti ca e din Skiathos,ca poza de mai sus e facuta in Caraibe:)




 Plaja Lalaria,la care nu se poate ajunge decat de pe mare cu barcile, are un pietris alb si o apa limpede si curata.Este, dupa parerea mea, cea mai frumoasa din Skiathos.


Vedere de pe cel mai inalt varf, inspre oras.Locul se numea Platanos deoarece era dominat de platani uriasi.


 Probabil un viitor limoncello...


 Meteora,cu bisericile sale impresionante cocotate pe formatiunile stancoase ivite ca de nicaieri.






Lacul Ohrid si orasul omonim din Macedonia,au fost ultima noastra destinatie.E un orasel minunat cu stradute mici si intortocheate in partea veche,singurul inconvenient fiind vremea care mai tot timpul e ploioasa.


 Pergola de kiwi.


Apus de soare in batrana Elada.


2 comentarii:

  1. Ai ales un loc splendid ca destinatie de vacanta, Marc !!!
    In Skiathos n-am fost dar am auzit numai lucruri bune si stiu, ca e una din cele mai verzi insule. Ma bucur, ca ati petrecut bine in tara mea adoptiva.
    Daca stiam dinainte te-as fi sfatuit sa urci macar o zi pe Muntele Centaurilor, deasupra de Volos ... acolo sunt cele mai multe pepiniere de camelii, gardenii si hortensii din Grecia. E o atractie pentru un gradinar ca tine :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Este o insula minunata si este surprinzator de multa vegetatie.Merita sa te duci sa o vizitezi mai ales pentru plajele superbe pe care le are, dar si pentru privelistile impresionante:)
    Ce rau imi pare ca nu am aflat mai din timp de Muntele Centaurilor, daca zici ca are o multime de pepiniere..sigur as fi plecat cu masina plina de acolo:)

    RăspundețiȘtergere