vineri, 8 august 2014

Roșu și verde

Anul asta nu prea a fost bun pentru rosii. De fapt pentru legume in general, dar mai ales pentru rosii. In primul rand datorita ploilor, rosiile s-au manat, nu total ca am avut grija totusi sa le mai stropesc cu bicarbonat de sodiu si lapte, dar suficient cat sa compromita o parte a recoltei. Din fericire multe rosii, in special cherry, care par mai rezistente au ramas neafectate si se coc treptat. As fi preferat sa fie un an mai secetos si sa nu am treaba cu mana, care mi se pare cea mai urata boala a plantelor.
Mai jos, cateva rosii coapte, putin stropite din cauza ploilor din ultimele zile.




Si cele inca verzi, care sper sa reuseasca si ele sa se coaca, alaturi de o floare de gura leului.




2 comentarii:

  1. Si la mine " ciresele " se prezinta cel mai bine si ca prin minune au scapat si cateva radacini de inima de bou. dar n-a fost an de rosii nici la noi, desi ploile au fost mai putine decat in Romania ... Ma felicit, ca mai am bulion de acum un an. Sa speram, ca vara viitoare va fi mai aproape de normal. Pofta buna la salata !

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, cred ca cherry sunt mai rezistente la boli. Sper si eu ca vara viitoare va fi mai bine. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere