luni, 16 februarie 2015

Seychelles, las islas bonitas

Daca ar fi sa existe un top oficial al insulelor paradisiace de pe mapamond, cu siguranta micile, dar idilicele insule Seychelles ar fi pe primele locuri. Situate in vestul Oceanului Indian, nu departe de Madagascar, micile formatiuni coraligene sunt o populara atractie turistica, atat datorita peisajelor minunate si a apei turcoaz, cat si datorita amabilitatii localnicilor care se bucura cand vad turisti in tara lor.
Am vizitat insulele Seychelles in 2008, dar amintirea vacantei a ramas inca vie si nu cred ca va disparea vreodata. Am vazut atatea locuri frumoase si ne-am simtit atat de bine acolo incat pozele exprima cel mai bine experienta numita Seychelles. O vacanta aici se potriveste tipului de turist caruia ii plac vacantele relaxante, plajele cu nisip fin si marea azurie. In  cazul in care sunteti turistul energic, sportiv care nu sta locului si vrea sa umble de dimineata si pana seara, s-ar putea ca micile insule sa nu va impresioneze prea tare. Nu spun ca nu sunt locuri frumoase de vazut, din contra, sunt o multime, doar ca ritmul insulelor spune altceva, indeamna la relaxare, la o excursie cu barca printre valurile inspumate mai degraba...parca si timpul se scurge mai incet aici.
Merita o "sesiune" de pescuit in zonele acestea cu apa calda si cu o fauna subacvatica abundenta si diversificata si, de ce nu, scufundari (scuba diving sau snorkeling), unde cu siguranta privelistile sunt magnifice! Fiind o zona cu clima tropical-umeda, vegetatia este luxurianta, acoperind pantele muntilor putin inalti, dar care totusi exista pe Mahe, insula principala a arhipelagului. Broastele testoase de uscat sunt la tot pasul, iar micutii crabi populeaza mai toate plajele cu nisipul alb si fin.



Parca si cerul e mai albastru in Seychelles!






Cararea ne conducea printre copacii tropicali in Parcul National Morne.




8 comentarii:

  1. O aventura de-a dreptul ! Nu ti-a fost frica de rechini ? Plajele sunt superbe !

    RăspundețiȘtergere
  2. Atat de tare ne-au vrajit peisajele incat nici nu ne-am gandit la rechini :) Daa, erau de vis.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa cum povestesti, dar judecand si dupa fotografiile furnizate de tine, cred ca e un loc de vacanta special, mi-ar placea sa ajung odata acolo, sa vad marea de culoare azurie. Ce ti-a placut cel mai mult pe insule?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, este cu siguranta special si iti doresc sa ajungi candva acolo! Nu cred ca pot alege ceva anume care sa imi fi placut cel mai mult...poate apa oceanica, calda si azurie din care nu iti mai venea sa iesi. Multumesc de vizita, si poate daca viitoare te si semnezi! :)

      Ștergere
    2. Multumesc si eu pentru raspuns, Lucia sunt, acum am descoperit blogul tau. Imi place mult sa calatoresc, sa descopar locuri noi, imi place mult sa fiu in natura, ca-i munte, ca-i mare, imi place sa cunosc oameni. Sper sa ne mai ''intalnim" pe aici, am de gand sa te mai vizitez. Lucia.

      Ștergere
    3. Ma bucur si te mai astept in "vizite" pe blog, Lucia, ca vad ca avem cam aceleasi pasiuni. :)
      O seara frumoasa!

      Ștergere
  4. Uau, vreau si eu in Seychelles, locurile arata super, dar zi-mi si mie cate ore ati zburat pana acolo?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E un loc care merita vizitat, iar odata ce ai ajuns acolo aproape ca si uiti de orele petrecute pe avion...care nu sunt putine. Noi am zburat din Frankfurt, Germania, pana in Victoria, capitala insulelor Seychelles si am stat in total pe avion aproximativ 7 ore. Zboruri line si vacante de vis iti doresc!
      P.S: V-as ruga, la fel ca si in comentariul precedent sa va semnati data viitoare cand publicati un comentariu "anonim". Multumesc! :)

      Ștergere