sâmbătă, 23 mai 2015

Oceanul Indian

Daca ar fi sa aleg care dintre oceanele la care am fost mi-a placut cel mai tare, Oceanul Indian ar castiga detasat. Recunosc, la Arctic inca nu am ajuns, dar cred ca si daca as fi fost, nu mi-as fi modificat prea mult preferintele.
Oceanul Indian este doar ale treilea ca intindere, dar are avantajul de a fi cel mai cald, motiv pentru care este foarte indragit de turisti. Apa avand asa o temperatura placuta si constanta, vegetatia si fauna subacvatica s-a dezvoltat foarte bine, asa incat ai ce vedea si sub apa. Singurul dezavantaj: cand ajungi langa apele Indianului prinzi radacini si ai da orice sa nu mai pleci de acolo. Mi s-a intamplat de trei ori sa cad sub influenta farmecelor oceanului si sa nu ma las dus de acolo cu una cu doua: in Seychelles, in Mauritius si anul acesta, in Sri Lanka.
In Seychelles ne-au furat privirile nuantele minunate de turcoaz pe care le avea apa. Nicaieri nu am mai intalnit pana acum asa culori. Erau si zone linistite, dar si zone cu valuri, dupa preferinte.
In Mauritius apa e calma si calda aproape peste tot, numai buna de stat toata ziua in ea. Pestii colorati inoatau linistiti pe langa picioarele noastre. In Reunion mai erau si zone cu valuri.
In Sri Lanka insa oceanul e foarte agitat. Aproape tot timpul erau valuri si de multe ori nu eram lasati sa intram in apa din cauza lor. Cu toate astea apa era la fel de calda si placuta si era chiar interesant sa te lupti cu valurile sau sa te lasi dus de curent.
Mai jos, Oceanul Indian, vrajitorul albastru:

Seychelles 



Mauritius si Reunion





Sri Lanka





6 comentarii: